Ahad, 20 April 2014

COVER GUEST BOOK...

Hasil ku

Alhamdullillah rezeki bercaft lagi... 

Seni carft nie memang tidak dapat di pisah kan dalam diri saya nie.. 
saya pasti teruja.. 
pasti mengilai nye tuk membuat.. 
tuk membeli bahan~bahan carft... 
haha samapi stok kain byk pun nak gak beli dan beli tuk pandangan mata... 
bila nak gunakan terasa sayang sangat sangat lak...
Alhamdullillah walau xseberapa Allah bg saya sedikit ke keriftipan pada jari saya untuk menghasilakn sesuatu... ( hahaha Perasan.. TERIMA KASIH ALLAH )
Kalau celoteh kang jadi panjang lebar...
Nak upload hasil seni terkini je.. banyak lg tak berkesempatan nak upload.. Line tenet pun macam ape ajo... bayar pun same je... membantut kan keje saya je... 
( nak nagis je rasa bila kena mcm nie ) 
Opppsssss ok la... saya upload pic yeh... Jeng jengggggg.... 












Tiada ulasan:

Catat Ulasan

As Salam semua...
Sila2 la tinggalkan komen anda...
terima Kasih....