Selasa, 25 September 2012

PANTYLINERS BUATAN KU....



PANTYLINERS...  

ALHAMDULLILAH BERSUA KEMBALI DALAM RUANG BLOG KU NIE KAN... 
SYUKUR YG TAK TERHINGGA DIBERI LAGI KESEMPATAN BERNAFAS DI MUKA BUMI NIE.. 
SYUKUR ATAS SEGALA~GALANYA.. YA~ALLAH.. TERIMA KASIH...

Fisrt time dapat ode dr seorang customers... dlm hati berkata laaa dalam banyak benda craft yg aku wat benda nie yg di minta... 
tp x pe aku menyahut cabaran... kaji~ kaji jugak sebelum wat... kain jenis apa yg sesuai.. ( maklum la kan.. ).. Ade yg membuat nye dari jenis kain BAMBOO sesiapa nak tahu pe tu bamboo dekat SINI.. ade juga ngan kain Flannel je... kena cari kain yg selembut~lembut nye.. hehehehe...  tapi org dulu~dulu guna kain apa ye.. elok je mereka kan tak mcm sekarang mcm~mcm penyakit melekat dkt wanita...
ok la nie die  PANTYLINERS KU...  berminat leh cari sy.. tengok syok membuat benda alah nie... hehehehe 

TERIMA KASIH  DAK EKIN..


Panjang pantyliners nie 10.5 inces.. lebar nye pulak 8 inces..
Saya membuat dengan flannel  saja dulu, pantyliner kain ekonomi hehehe...  siapa nak leh ode...
( harge promosi saya bg hingga hujung bulan nie..hehehe )



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

As Salam semua...
Sila2 la tinggalkan komen anda...
terima Kasih....