Isnin, 16 April 2012

subhanallah, alhamdulillah..Allahu AKBAR!





Pujuklah hati, terima takdir dengan rela. Ya Allah… sungguh sakit, sungguh perit, tapi apakan daya, aku hambaMu, Kau lebih tahu apa yang terbaik untukku berbanding diriku sendiri. Ya Allah, jangan Kau serahkan aku kepada diriku sendiri walaupun sekelip mata. Tadbirku seluruh dan sepenuh sujud pada takdir MU.


Aku tetap TERTAWA walau aku di hina..
Aku tetap TERSENYUM walau hati ku terguris..
Aku tetap KUAT walau aku dalam ujian dan dugaan..
Aku tetap SEMANGAT walau aku TRTEKAN oleh KESAKITAN yang KU ALAMI..
Dan yang terpenting aku tetap SABAR....
Dan memandang semua ini ujian dan akan mendatangkan baik saja....

(walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA) 


♥Subhanallah Subhanallah Subhanallah
♥Alhamdulilah Alhamdulilah Alhamdulilah
♥Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar
♥ Laa hau lawala Quwwata illa billahil 'aliyyil 'aziiim
♥ Allahumma sholli 'alaa Muhammad
♥ Astaghfirullahal 'aziim, allazii laa ilaaha illa hual hayyul Qayyum, wa atuubu ilaik... :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

As Salam semua...
Sila2 la tinggalkan komen anda...
terima Kasih....